1år...

Jag kan inte fatta att det redan gått ett helt år.. Tiden rinner iväg och det är läskigt. Kommer ihåg i detalj denna dag i fjol. 1 mars 2006, den gladaste dagen i mitt liv som sedan byttes ut mot den sorgligaste dagen hittills.. En sån blandning med känslor jag upplevde den dagen vet jag inte om jag kommer uppleva igen.. Det är otroligt svårt att balansera glädje och sorg samtidigt. Man vet verkligen inte hur man ska bete sig. Det vet jag inte fortfarande heller, men man lär sig hantera det med tiden. Inget jag önskar någon. Kommer ihåg hur jag vaknade av mej själv tidigt, tidigt den morgonen och kände att det kunde vara något på gång. En halvtimme senare kom samtalet som bekräftade de goda nyheterna!! Då blev det fart! Ville bara upp och dela med mej till alla min otroliga glädje!! Det gjorde jag också! Många som ringdes och väcktes av mig den morgonen ;-). Sen var det dags för skolan och alla min klasskompisar blev också ute för min sprudlande glädje! Helt underbart var det! När det sedan började lida mot eftermiddag fick jag en konstig magkänsla.. Efter ett tag som samtalet som bekräftade den till hälften. Men dagen rullade på och jag gjorde allt som vanligt, men fortfarande med en obehaglig känsla. När sedan samtalet kom som bekräftade fullt ut vad jag befarade vände allt.. Kommer ihåg exakt var jag befann mig. Satt i mitt studentrum, hade gått hem tidigare från en middag för jag kände att något inte var som det skulle. Även fast jag hade det litegrann på känn så var det en otrolig chock att få det bekräftat. Så maktlös som man känner sig! Så många frågor som dyker upp, så få svar..  Ville vara nära, men befann mig alldeles för långt bort. Så ensam jag kände mig utan mina nära.. 365 dagar sen.. Känns som igår. De är i mina tankar varje dag!

http://www.op.se/parser.php?level1=6&level2=401

Kommentarer
Postat av: Rickard

Men grattis..Har du hittat ut i Syjber-spejs? :) Skoj..Hehe! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback