årets första..

Äntligen! Lite sol och värme var precis det jag behövde!! Känner verkligen hur man tinar upp efter den "långa" och "kalla" vintern.. Nu när man är en stabil medlem i ledighetskommitén så passar det otroligt bra ;-)

Hunnit pricka av några årets första i alla fall:

*Årets första fräknar-check! Det är ju ett säkert vårtecken!
*Årets första solning-check! Igår tog vi med oss lunchen och satt oss uppe på ett tag i kära Flogsta och solade och njöt av värmen!!
*Årets första glass-check på den me! Man må ju passa på medan de e finväder..
*Årets första utefika på Fågelsången-check! Riktigt skönt att sitta ute med en kaffekopp, trevligt sällskap och bara njuta! De mysiga billjuden gör ju sitt till för stämningen.. Men man tar vad man kan få!

Vårjackan har fått kika fram ur garderoben! Äntligen! Är dock lite kluven.. Vill ju ha både varmt å vår samtidigt som jag vill ha snö till påsk.. Hoppas snön får hålla i sej i de jämtländska skogarna så man kan få njuta av den där iaf! För om våren stannar kvar här å vintern hemma, så får man ju det bästa av två världar  ;-)

Fick för övrigt mitt pensionsbesked igår.. Framtiden är säkrad, så nu kan man vara lugn. Som det ser ut just nu så kommer jag att varje månad inkassera hela 30 riksdaler! De är ju grymt bra! Tänk vad jag kan göra med de pengarna!! Jag kan köpa 60st bugg, 3 tia-lotter, en och en halv resa me stadsbussarna, ja möjligheterna är oändliga..

Kommentarer
Postat av: Ella

Men du! 30 spänn i månaden, vilket lyxigt panchisliv asså! 60 bugg kommer sitta som en smäck för "loustennran"! ; )

2007-03-16 @ 20:36:51
Postat av: Erika

Underbart att våren kommit!!! Mmmm, helnöjd tjej här! =)

2007-03-16 @ 23:30:40
Postat av: emma

ääälska våren :D

Postat av: emma

äälska vååren :D

2007-03-17 @ 11:13:36
URL: http://emmalicious.blogg.se
Postat av: katarina

lät underbart! jag hoppas att ni har än mer vår att bjuda på då vi kommer! jag längtar! när kommer du hem till påsk? jag drar nog på skärtorsdagen, på kvällen. kanske hinner vi ses en svingeling i alla fall. long time.... kramar

2007-03-19 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback