Lägesrapport

Fredag igen.. Shit va veckorna går fort!! Bara en vecka kvar nu i skolan innan "sommarlovet"! Ofattbart, va ju nyss jul å påsk..

Har idag tagit mej rast från pluggandet.. Finns ju en gräns på hur mkt som går in! ;-) Får börja sortera ut onödig kunskap till förmån för tentarelaterad kunskap.. På måndag är det dags för första tentan.. Läkemedelsräkning... 100% för godkänt.. Hoppas på 1 Alvedon+1 Alvedon=2 Alvedon... Får väl se. Sen är de dags igen nästa fredag för den sista tentan för terminen. I geriatrik, passande nog.. Nu när alla börjar bli så gamla så är det bra å lära sej om åldrande;-)

Förra fredan gjorde jag å Hannah en tripp till huvudstaden! Riktigt trevligt må jag säga!! Fin väder å glatt humör! Gick en snabb runda på stan, hade mest råd med fönstershopping, innan vi tog oss ut till Djurgården för att dricka vårt efterlängtade rödvin!! Men så gott som de va!! Satte oss vid vattnet å korkade upp, helt underbart! Sen var det dags för sommarens första utekonsert! Det var Rix FM festival i Kungsträdgården å de va helt gratis! Finnt! Många artister å typ 35000 pers! Skönt å komma iväg på lite äventyr!

Igår gjorde jag nåt jag inte gjort på hur länge som helst, om jag nånsin gjort det iofs. Jag spelade rundpingis!! Må ju säga att pingis är en underskattad sysselsättning! ;-) Riktigt kul! Mot slutet fick vi till det med alla springningar å vändningar! Rekommenderas!

Ja, de va de de. Inget vettigt egentligen...

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är ju helt underbart med äventyr! =) Och rundpingis är verkligen en underskattad sysselsättning! Me like... :) Pöss

Postat av: Mamma Norbeck

Hej stumpan!
Jag vill bara kolla hur det går med träningen och om Vårruset får se dej i ditt livs form? Lycka till!!! Vi ses om två veckor.

2007-05-27 @ 19:48:18
Postat av: ¨k

hej gullet!!! lät som en fin dag i hufvudstaden. jag beger mej dit till helgen för att hälsa på bror min!! när kommer du hem*? välkomstkommiten undrar?!

2007-05-27 @ 22:46:50
URL: http://katarinaaa.blogg.se
Postat av: de Luxe

Hoho!
Hur är det me löparn? Själv är jag inte så peppad. Huuuga. Men det ska väl gå bra. Hamburgare + öl på någon nation sen! //PUCKOT

2007-05-31 @ 14:50:46
URL: http://focusdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback