Nyrusad!

Check!! Så va de klartt! Det blev en finfin spik på tentan i måndags!!! Fick de 100% som behövdes å de va så skönt! Ett väl valt tillfälle att spika ett matteprov för första gången! Yes! Tog tyvärr udden av motivationen och lusten att plugga inför morgondagens tenta.. Men men, vi kör på känn, som vanligt... Kan gå. Geriatrik, hur svårt kan de va? ;-) allt blir sämre när man blir gammal, en bra grundregel...

Nu e jag nyss hemkommen efter ett av vårens mål: Vårruset! Bara tjejer (mest tanter..) på en isande kall majkväll! Vi i "laget" (som jag tagit på mej de tunga ansvaret att vara lagledare för;-)) har laddat ett tag å ikväll var det dags. Peter Siepen var "underhållare".. Humöret va på topp, vädret var i botten.. Usch, kallt å regningt å isvindar... Men men, inget stoppar entusiaster... 5 km senare va vi i mål iaf! Hade satt upp en måltid som vi klara med 6minuters marginal, får vi va nöjda med! Riktigt roligt var det och efteråt blev det picknick å en del besök i de tält som delade ut gratis grejer.. Vi fick blodad tand å satsar nästa år på Tjejmilen å året efter tar vi å genomför Klassikern!! Hehe! Jo jo, man ska satsa högt..

Nä, nu blire sängen å uppladdning inför morgondagens bravader.. Hoppas jag kan meddela att tentan gick fint sen å att tentafesten blir liiiite längre än ifjol...

Kommentarer
Postat av: erika

Det lät ju riktigt gött med det där ruset. Kanske man ska satsa på att vara med och springa nästa år. Eller också kommer jag igen om två år då ni kör klassikern. Ingen match det där inte. Det gäller ju bara att gå ut hårt och öka... ;) Hoppas tentan går bra idag! Tänker på dig ska du veta... Och hoppas du får en gryyym kväll! Puss o Kram

Postat av: Caroline

Jag är imponerad! Och jag lovar att jag hejjade på dig som aldrig förr igår, hoppas att du märkte nåt av det :) Tror jag håller mig till hejjandet även nästa år så får du springa, man ska göra det man är bra på ju. Och just nu är det inte att träna för min del... Överlåter det till dig jag. Lycka till med tentan! Hejjar lite idag också med andra ord...

2007-06-01 @ 13:28:36
URL: http://www.carono.blogspot.com
Postat av: katarina

jag är imponerad!!

2007-06-05 @ 23:08:55
URL: http://katarinaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback