Vuxenpoäng!

Var inne på Stinas blogg å läste detta! Va så bra att jag va tvungen att sno det å lägga in de på min blogg också! ;-)

Gå in på
http://www.vuxenpoang.com/  och se hur vuxna ni är/bör vara!

Jag fick 15.4 i vuxenpoäng, vilket innebär att jag borde vara 28 år... Hmm, vet inte riktigt vad jag ska tycka om de... Får ta å göra nå för å sänka de där... I och för sej må ju Valborg ha dragit ner vuxenpoängen liiite iaf!! ;-)

Gör testet nu å skriv sen å tala om va de blev för resultat!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

My god! Vad gammal jag skulle vart då, men jag skyller allt på mannen min och alla krukväxter han köpt :) Tur jag får komma och leka av mig hos er ibland...

Postat av: Rickard

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?
Din vuxenpoäng är: 10.4

Din ålder borde vara 19.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
För att se ditt poäng senare, spara den här länken
_________________

Wihooooooo! Jag som känner åldersnoja. Och så är jag egentligen bara 19 år. :) Grymt!! Det här kommer jag leva länge på! :)

2007-05-11 @ 00:26:36
URL: http://riickard.blogspot.com
Postat av: erika

Hello fraun! Jag är nöjd med testet - ett trovärdigt sådant. Fick 12.6 vuxenpoäng vilket skulle innebära att jag är 23.2 år. Har ju alltid fått höra att jag är mogen för min ålder. ;) Mindre nöjd är karln min... 38.1 år. Inte så illa! =) Puss på re!

2007-05-11 @ 21:37:10
URL: http://erikao.blogg.se
Postat av: Ella

15,4 vuxenpoäng, 28 bast - cheeeck! ; ) Tur att man har nån som spelar i samma liga! Tycker om moget ja'!
// Gam'Räven

2007-05-20 @ 22:05:46
Postat av: Ella

15,4 vuxenpoäng, 28 bast - cheeeck! ; ) Tur att man har nån som spelar i samma liga! Tycker om moget ja'!
// Gam'Räven

2007-05-20 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback