Tomt..

Ännu en vecka är lagd bakom oss.. Går ruskigt fort nu!!! Har haft en finfin helg må jag säga! Slog upp portarna till Holiday Roosen Inn igen för säsongen!!;-) Denna gång hade jag bara en gäst, men trevligt värre var de! Fiska upp gästen på stan efter praktiken på fredag och lämnade av vid tåget i eftermiddags. Så nu ekar det tomt här.. Trist. Men men, de ska väl förhoppningsvis inte dröja alltför länge innan hotellet öppnar igen;-)

Igår tog vi oss iaf ut på lite kalas i sällskap me andra hotellägarn på Studentvägen. Grymt va de! Nu är öl-drickar-träningen igång inför Prag! Härligt.

Fick en liten släng av hemlängtan när jag lämnade av vid tåget idag.. Ville också hoppa på tåget mot Östersund!! Istället sitter man här nere i södern i spöregn... Huvva!! Ser ut att dröja ett tag innan jag kan åka hem nästa gång, tyvärr.. De lär väl re sej hoppas jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska boka in en natt a.s.a.p!! =)

Postat av: Carro

Har hört att hotellbranchen är den man ska va i om man vill göra big business, så jag har gett mig in i den jag också. och jag bjuder in alla jag känner! Även om de råkar vara konkurrenter :) Så välkommen...

2007-09-18 @ 19:13:34
URL: http://www.carono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback