Lycka...

Sådär ja, då var det ett tag sen sist igen.. Varit en del å pyssla me..

*Hunnit me en Takidakonsert i Stockholm me Ida å Andréa för att "fira" att Andréa uppnått en ålder av 25.. Var riktigt längesen vi tre gjorde nåt tillsammans! Vi var ju oskiljaktiga när vi va små. Men nu bor vi snart i Uppsala alla tre! Crazy!

*Avslutat min 15 veckor långa praktikperiod! Lärt mej en hel massa, men det är tröttsamt att vara på pratik så det är ganska skönt att det är över! Så på måndag ska jag sätta mej i skolbänken igen. Statistik å metod, jippie...

*Varit på årets Preklinparty också. Maskerad med tema de sju dödsynderna. Jag me min fantasi... Blev helt enkelt ett egenhändigt tillverkat godishalsband, för att göra det lätt. Var en trevlig tillställning må jag säga.

*Våren är äntligen här och årets första fräknar har börjat synas! Å så klart är årets första skavsår också fixade. Inte vår innan dess.. Så nu njuter jag i fulla drag av detta underbara väder!!! Lunch å middag vid ån, solande på playan liggandes på en filt, varma promenader å en massa kvalitetstid me Katten. Helt underbart! Verkligen lycka dessa senaste dagar! Hoppas det håller i sej!

*Nu står Valborg för dörren.. Spännande och otroligt roligt!! Får finbesök ända ifrån Könkping också, de ni! På måndag är det check in på Holiday Roosen Inn igen! Observera att gästen valt HRI å inte CoN, måste ju ändå betyda nåt;-)

Kommentarer
Postat av: kat

du kunde inte låta bli. däremot har jag inte sett till några kommentarer om eskorten i örat och om fikat som bjöds då CoN slog upp sina dörrar för en pratsjuk fyllkaja mitt i natten här om veckan. hrmf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback