sol!

Sitter i mitt rum i Uppsala och tittar ut på solen som äntligen hittat hit!!! Härligt!! Ska ta mej ut en sväng och njuta!! Ingen snö dock, men man kan ju inte få allt..

Har spenderat helgen i Dalarna hos bror, svägerska och brorson. Riktigt härligt å komma iväg en sväng!! Men nån sovmorron har det inte direkt blivit me en morronpigg Ville i huset.. Men det gjorde inget! Så roligt å få va faster en hel helg!! Vi har lekt, läst böcker, kollat kort, dansat, kladdat med lera, kollat på korna, åkt snowracer på den lilla is som fanns och skrattat! Mys! Tyvärr är han inte mycket för att kramas, men några har jag snott åt mej;-) Han e ju så go så man vill ju bara kramas hela tiden!!! Har dock misslyckats med å få han å säga faster.. Försökt ett tag nu, men det vill sej inte. Ä-ä e de närmaste han kommer, så de har jag hetat i helgen:-) I lördags var vi faktiskt iväg å pimplade (!) på Siljan. Sörlänning som man blivit hade jag bara lågskor med mej ute på den blöta isen.. Känseln i fötterna försvann ganska fort... Men det var mysigt ändå! Grillade korv å satt å njöt i solen som tittade fram!! Tyvärr inge napp..

Kom tillbaka igår kväll å sitter å försöker skriva PM som ska in nu.. Går sådär. Segt å trist. Ska ge upp nu å ge mej ut!! Skjuta upp saker som må göras, tydligen min nya grej...

På onsdag är det dags för nästa äventyr!! Som jag längtat!! Skidskytte-VM i Östersund! Har suttit å glott på tvn i helgen å haft sån hemlängtan!!!! Verkar va riktigt härlig stämning i stan!! Så onsdag-söndag blire för min del!! Ska bli så roligt!!! Innan dess ska två dagar på kirurgen å ett PM avklaras.. Ska nog gå!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men åh vad mysigt att få vara faster! =) Jag vill också... Må nog ringa o ta mig ett snack med bror min. ;) Skoj att du ska upp till VM... Hade gärna gjort detsamma om jag inte hade haft studier att sköta... =) Du kommer ha grymt skoj i alla fall!Pöss frau!

Postat av: Carro

Jag försöker verkligen att hålla ställningarna här hemma själv nu, men jag
behöver min team-hälft för att det här ska bli riktigt fulländat. Det är ju så mycket som ska göras, och det är precis så härligt att va hemma som du tror att det kommer att vara :) ses snart! Kram!

2008-02-13 @ 11:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback