halvtid..

Min blogg tog visst sommarlov samtidigt som jag... Sammanfattning:

*Hade en helt fantastiskt rolig möhippa för Elin sista dan i maj!!! Helt underbart! Hon anade ingenting! Å vi som planerat sen typ i januari;-) Väckning i ottan med hjälp av ett överfallslarm, paintball, uppdrag i staden, utklädnad, middag å utgång. Superkul!!

*Direkt efter möhippan satte jag mej i en flygbuss ut till Arlanda med min mor för en veckas semester i Bulgarien! Kallt,men trevligt var de!

*Kom hem å började jobba på en gång.. Spenderar mina dagar på hjärtintensiven på Ösd sjukhus. Känns bra, även om det alltid är jobbigt å va ny på ett ställe!

*Varit en hel del i stugan och haft de trevligt! Åkt båt, badat, grillat å sprungit med följebil pga av alla björnar i skogen...

*Varit en sväng i Höga Kusten och njutit av hur vackert Sverige är!!

*Brännt av sommarens bilbingo i en minibil utan vinst

*Midsommar i Rossbol i vanlig ordning

*Utgång på Marité, trevligt!

*Gnällt över regnet...

Sommaren är halvvägs förbi nästan.. De går fort! Det är iaf skönt å va hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den stora fördelen (om jag får säga det själv) med att sommaren är halvvägs det är att jag kommer hem på tisdag, då du!

2008-07-17 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback