utmanad...

Det har kommit till min kännedom att min "kära" särbo har smutskastat mej! På det mest nesliga vis dessutom! Snacka om slag under bältet! Här öppnar man sitt hem, ger en stor portion av sej själv och sin charm och vad får man tillbaka?! Ett hugg i ryggen när man vänder sig bort! Är det tacken de? Nä vet du vad, det tänker jag inte tolerera!! Det enda rätta e att slå tillbaka, å de är precis det jag tänker göra i detta inlägg!! Ett inlägg helt i dissens tecken!

Till en början vill jag kommentera särbons senaste inlägg där hon motsätter sig Holiday Roosen Inns fem stjärnor. Jag säger bara hallå, en stjärna för varje trapp blir fem stjärnor! Sen påstår hon att den "digande" frukostbuffé hon bjöd på häromsistens allena var värd fem stjärnor! Jag fick ju för tusan ta med mej eget pålägg!! Va säger man om de? Inte full service direkt! Sen har hon mage å klaga på vinet jag bjöd på på torsdagskvällen för att fira att jag var färdig på akuten. Hon anser att de va survin! Jag kan ju säga att hon inte va svårbjuden, va inte direkt så man behövde tvinga henne..

Sen till mitt å HRIs försvar vill jag bara säga följande: hur många gäster har cat over nat haft å hur många gäster har inte HRI haft? Bara där har vi en enorm klasskillnad! Här har vi heller inga mjölbaggar i köket! Plus att vi har en fungerande steamshower! De ni! Så som jag ser det är det inte ens en tävling. Vi spelar inte ens i samma division, stumpan! Kom igen när du har nåt att sätta emot! Tills dess vill jag bara säga: Holiday Roosen Inn- fem trappor närmare himlen regerar!!!



Puh, de va jobbigt! Men välbehövligt! Man kan inte ta vad skit som helst! Annars rullar de på här.. Avslutat min praktik på akuten. På onsdag väntar centraloperation..Nya äventyr. Efter introduktionen på onsdag drar jag norrut mot snön! Längtar! Men jag ska tydligen ha praktik även på skärtorsdan.. Dumt me tanke på att jag är i norr då! men men, de rer sej! Tänker inte direkt sitta här nere i påsk å knäcka ett ägg i min ensamhet bara för å ha praktik! Nä, nån måtta får de va;-)

Kommentarer
Postat av: cat over nat

bring it on honey. fortsättning följer...

Postat av: PO - pensionat Oscarsson

Näe, vad är nu detta..?!? En sådan här smutskastning har aldrig skådats mellan hotellägarna på studentvägen.. Hmm..? Vad är det som hänt? Bra att semestern närmar sig och att alla ägare får ta sig en paus i norr. Fjälluften gör susen...

2008-03-18 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback