Paris!!

Vilken resa! En helt underbar weekend ligger nu bakom mej. Har sett framemot den så länge å nu är den genomförd!  Det som började med ett samtal på en förfest för ett antal månader sen är nu klart å betalt! I torsdags åkte jag å Annelie iväg. Det började bra må jag säga! På Arlanda va de rena kändis-VM. Hann me å se hela skidskyttelandslaget, delar av längdlandslaget plus Jörgen Jönsson å Curre Lundmark! Alla mina favvis-sporter representerade alltså;-)

Väl framme var det mkt turist javisst. Vi körde hela racet! Eiffeltornet, Triumfbågen, Louvren, Sacre Cour, Moulin Rouge, Notre Dame å vidare (reservation för stavningen;-)). Riktigt kul å bara strosa omkring! Å tur me vädret hade vi! Regnade varje kväll när vi hade vår siesta, så vi missade de! Härligt å få komma bort å bara va! Å mkt gående blev de. Tur att man blivit så vettig att man packa ner löpardojerna;-) Men ont i fötterna fick man ändå... Men de va grymt! Dammade av mina gymnasiekunskaper i franska också! Fast efter bara ett års studier, så är det inte många fraser man kan.. Men de gick finnt! Å på vägen hem fortsatte kändisarna att rada upp sej! Flög samma plan som självaste stadsministern med fru!

Jag får sommarlov om en vecka!!!!! Grymt! Men innan ska en projektplan inför höstens C-uppsats fixas.. Huvva, 10 veckors uppsats blire till hösten. Som tur e så får vi skriva 2å2, så de blir ju lite kul iaf. Ämnet som vi fick känns sådär.. Utvärdering av närståendes åsikter om delaktighet vid vård på en geriatrisk vårdavdelning.. Jo jag tackar jag! Smidig titel iaf..

Imorrn kväll ska delmål ett inför höstens drabbning genomföras.. Hoppas på finväder å bra resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback