avskedsmiddag..

Nu har det börjat känns det som.. Ikväll hade vi hejdå-middag för två klasskompisar som ska åka 12 veckor till Tanzania å skriva uppsatsen och göra praktik. De kommer ju tillbaka i december, men det kommer verkligen bli tomt utan dem sista terminen. De tillhör ju gänget liksom. Men på samma gång känns det som om det är så här det kommer att vara framöver, många hej då. Det kommer bara vara jag kvar bland de jag umgås mest med i klassen efter skolan. Nu börjar den där sista-terminen-ångesten som jag hört om.. Nu när man står på gränsen mellan den skyddade verkstad man levt i i tre år och verkligheten. Läskigt värre.. Men det är klart det ska bli spännande att komma ut å jobba också.. Både och, som med allt.

Känner kanske en liiiiten ljusning på jobbfronten.. Börjar fundera mer iaf. Fick ett litet tips jag verkligen ska tänka på. Den som lever får se..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej!!

Du e alltid välkommen att hälsa på i Norrtälje, å ja kommer hälsa på dig. Mig bli du inte av me så lätt:-)

kram

2008-09-17 @ 20:45:24
Postat av: erika

Förstår precis vad du menar... Kram

2008-09-18 @ 08:58:40
Postat av: katten

är du sugen på att säga "hej" istället är det bara att packa sig hem till öset. varmt välkommen! hej hej, hemskt mycket hej

2008-09-24 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback