motivation sökes...

Nu har terminen kommit igång på allvar. Två veckors folkhälsa är avklarade och nu väntar de första tre veckorna på C-uppsatsen.. Skönt å va tillbaka å träffa alla. MEN vart har min motivation tagit vägen?! Helt otroligt! Allt har känts så tråkigt på skolan och saker som går å skjutas upp gör det.. Hoppas de blir bättre!

Fick en "härlig" fråga igår: När ska du börja söka jobb, Jonna? Kul! Aldrig ville jag svara.. När ska man börja söka då? Å vart ska jag söka? Just nu verkar det som om de flesta kommer å lämna Uppsala  efter skolan. Men jag vill va kvar.. Fast hur kul är det å va kvar om de flesta flyttar? Ja, vi får se.. Får väl  ta tag i de där jobbsökandet snart. Må lära mej å skriva CV först...

Dagens eloge går till den okände i min korridor som lyckats käka upp nästan ett kilo av mina havregryn på en vecka. Hur lyckas man få i sig så mkt havregryn?! Bra jobbat, synd bara att den inte frågade innan..

Kommentarer
Postat av: Erika

Charmen med att bo i korridor... ;) Hoppas motivationen dyker upp igen. You know where I am, if you need me.. =) Puss

Postat av: Ella

Ehhh... det var mej en glupsk rackare! du, jag skulle lägga mej i bakhåll och ta han/hon/den på bar gärning - sånt där är inte acceptabelt!!!

2008-09-14 @ 01:26:57
Postat av: Carro

Jag har redan börjar möblera här så du ska passa in efter jul, då kan vi va arbetslösa ihop och undvika framtiden tillsammans... Jag vill framförallt veta vad man äter när det går åt såna mängder med havregryn: gröt? chokladbollar?

2008-09-15 @ 13:07:15
Postat av: sherlock

hmmmm... vem är det som brukar käka blöta havregryn i din korridår... hmmm en misstänkt

2008-09-24 @ 23:20:14
Postat av: Alina

Godnatt sov gott! :)

2008-09-24 @ 23:24:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback