2009-möjligheternas år!!

Nytt år, nya tag! Känner på mej att detta kommer å bli ett spännande år må jag säga! Sannerligen möjligheternas år, som vi utnämnde det till på nyårsafton ;-)

2008 blev ett bra år. Rullade på med skolan och många roliga upptåg och händelser! Men det gick ändå läskigt fort!! Slutet på 2008 spenderades iaf "hemma" i Östersund. Blev där nästan tre veckor och var ledig hela tiden!! Riktigt skönt! Det va längesen jag va ledig så länge på raken! Åkte en hel del skidor och upptäckte tjusningen med att åka skate! Grymt skoj! Även utföråkning hanns med i Bydalen med trevligt sällskap. Åkte till å me off-pist! Härligt! Pulkåkning hanns också med! Vilken fart nerför backen!! Å mkt faster-tid har det blivit! Han är ju helt underbar!! Tyckte han kunde följa med mej ner hit ett tag, jag fråga han om han ville följa med faster ner till Uppsala och han sa ja! Men jag fick inte ta me han för brorsan.. Taskigt värre;-)

Kom iaf åter till Uppsala den 6 januari. Åkte bil ner, gick fint trots ett ryggskott två dar tidigare... Börjar bli gammal nu;-). Sen började vardan igen... Praktik på allmänpsyk, låst avdelning. Känns helt okej nu. Ska göra sex dagar på raken å sen e jag klar! Så på måndag går jag min allra sista dag som sjuksköterskestudent!!! Läskigt! Sen är det två seminarier kvar iannan det smäller på fredag. Då tar jag ta mej tusan examen! Då blir jag legitimerad sjuksköterska.. Känns jätteknepigt, men spännande. Sen är det dags.. Den 20 januari börjar jag jobba. Ingen rast å ingen ro emellan. Men det ska bli skönt å slippa plugga!!! Ångesten inför alla tentor å all tid man lagt ner på kvällar är slut nu! Så ångesten jag har nu för att jag egentligen ska söka artiklar inför redovisning på måndag men istället sitter här å bloggar är snart ett minne blott!

Så, 2009 ska bli ett ännu bättre år än 2008! Kommer bli ett år med många förändringar. Flytt till lägenhet och jobbstart redan tidigt på året. 25årsdag i maj.. De e mycket nu;-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag måste säga att vi har levt on the edge detta jullov. Vi har åkt snabbt och landat mjukt (oftast) Så roligt att du hängde med på så mycket. Mera mera!

Postat av: katarina

ett sent gott nytt möjligheternas år!! jag vill också bli med på det! tänk att du är klar snart! helt otroligt!! tiden går så snabbt! jag är stolt och imponerad av dej syrran!! kramar

2009-01-11 @ 21:58:59
URL: http://katarinaaa.blogg .se
Postat av: hanna

får jag fråga varför jag inte nämns alls i detta inlägg?

2009-01-22 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback