Nytt!

En liten snabb lägesrapport. Är nyinflyttad. I lördags gick flyttlasset från de fashionabla delarna av Uppsala tillbaka till mitt gamla hood..;-) Har fått tag i en lägenhet tre hus bort från där jag bodde förut i tre år. Jättefin och fräsch lägenhet byggd -03-04. Tvättmaskin och diskmaskin! Lyx! En etta med bardisk! Å här får jag bo i ett å ett halvt år. Känns riktigt skönt må jag säga. Flytten gick väldans smärtfritt! Finns nämligen hiss i detta hus. Har aldrig genomfört en flytt åt mej själv eller någon annan med en hiss. Alltid varit högst upp utan hiss.. Så nu att bara kunna lassa in alla kartonger i hissen var ju lätt som en plätt! Nice!

Annars så är det en dryg månad tills jag får semester... Jo tack du. Känns på ett sätt skönt att ha allt sitt kvar, men de e riktigt länge dit. Har iaf bokat en hemresa, så det är nåt att se framemot!

Kommentarer
Postat av: Eja

Ett hus med hiss? Det kallas lyx! Det har du ju inte varit bortskämd med precis... =) Den här månaden går fort ska du se och semestern närmar sig med stormsteg! =) Kramkram!

Postat av: Caroline

Inte dumt att bli bortskämd på det viset. Nu behöver du inte flytta mer förrän vi skaffat hus... Puss

2009-06-23 @ 20:15:25
URL: http://carono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback