äntligen söndag!

Sådär ja! Då har jag jobbat ännu en helg. Å både jag å patienterna har överlevt! Gott betyg känns de som;-) Går hyfsat att jobba själv. Men det är olika dagar. Vissa dagar undrar jag vad jag gett mej in på och funderar på vilka andra jobb som skulle kunna funka. Andra dagar känns det ganska bra och jag känner att jag kommer klara det. Men det varierar väldigt. Ska väl vara så från början, men jag är ganska otålig och vill kunna allt på en gång. Har gjort första månaden och den har gått väldans fort.

Förra helgen så hade vi återigen reunion med team Lodis. Tätt på given nu! Men väldigt roligt! Så mycket skratt! Att kvällen sen avslutades med att en av oss (inte jag;-)) låste in nycklarna i bilen medan den var igång lockade fram ännu mer skratt!

Denna helg har HRI-Luthagen Edition haft öppet. Har väl dock inte varit världens bästa värdinna med tanke på att jag börjat jobba 06.45 och velat släcka lampan kl 22 om kvällarna.. Har som tur haft världens bästa gäst som varit med på noterna!

Idag är det födelsedagskalas hemma i Östersund. Med Pippi-tema dessutom. Å här sitter jag långt därifrån.. Trist. Vill också gå på kalas!



Kommentarer
Postat av: Erika

Men du, vilken söt unge du får vara faster till!Ser framför mig hur Ville var Emil i Lönneberga på det där kalaset. ;) Oh, HRI - Luthagen edition? Inte illa! Får se om man hinner ta in på HRI innan nästa edition kommer. Men du är hemskt välkommen till Pensionat Oscars-Annersa nästa fredag i alla fall. =) Kramar!

Postat av: Caroline

Gud vad söt! Han måste brås på sin faster :)

2009-03-07 @ 16:58:31
URL: http://carono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback