våren!!

Våren har börjat göra sig påmind här i Uppsala!! Solen har börjat kika fram efter massa månaders frånvaro! Så härligt! I förrgår premiärade vi. Första fikan utomhus på Fågelsången är avverkad! Grymt härligt!! Massa människor som tinar fram efter vintern. Underbart! Det bara spritter i kroppen av alla vårkänslor..

Har varit mkt roligt den senaste tiden.. Har avverkat en till premiär. Åkte på min livs första Finlandskryssning för ett par veckor sen.. Var en upplevelse kan jag säga. hade en hel del fördomar innan och var tveksam om jag verkligen skulle följa med. Många fördomar stämde in.. Men vi hade riktigt roligt och det är ju det som är huvudsaken. Allt förflöt som de skulle fram tills 15minuter innan vi skulle vara i hamn. Då gick strömmen och det blev kolsvart på hela båten.. Läskigt. Men det ordnade upp sej och vi kom i hamn en halvtimme sent.

Helgen efter kryssingen var det dags för nästa kalas.. Tätt nu. Då bar det först av till Skövde och pensionat Oscars-Annersa som ligger placerat i den finare delen af Sköfvde..;-). Väldans bra pensionat må jag säga! Trevligt folk, bra omhändertagande! Dit kommer jag gärna åter. Dan efter for jag och pensionatägarna vidare mot nya äventyr i Jönköping. Där skulle det kalasas ut en lägenhet och vi ställde upp, så klart. Riktigt skoj och trevligt sällskap! Roligt att få träffas och umgås ordentligt! Att vi sen fick sova på hotell gjorde inte det hela sämre! Gött! Blev en trevlig kväll med roliga upptåg och god bål... Å hotellfrukosten dan efter gick inte av för hackor;-) Tack!

Nu står jag inför ännu en jobbhelg.. Hoppas den går fort. Har iaf fått vara ledig två hela vardagar inför denna helg!! Vilken lyx! Så nu är jag iaf ganska utvilad inför utmaningen! Har sovit som en tok;-)

Finns mkt skoj att se framemot också.. Besök, resa och hemfärd! Känner på mej att denna vår kommer bli toppen!!

Kommentarer
Postat av: katarina

bara underbara vår!! tänkte titta förbi dej å få en dos uppsalavår! ska ringa dej å kolla ditt schema!! och så en tur till sthlm när man ändå är i krokarna!!

Postat av: erika

Härligt med en strålande glad fru! =) Helgen då du var här i krokarna var helt grym ju! Jobba lugnt! Kram

2009-03-22 @ 11:57:46
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback