25 bast..

Så var man vuxen då. 25 år. Nu finns det ingen ursäkt eller undanflykt längre. Känns ändå helt okej. Inget kan ändå mäta sig med ångesten jag hade när jag skulle fylla 20;-) Hehe, de va illa. Min 25årsdag firades på allra bästaste sätt! Hotellweekend i Sundsvall med tre härliga barndomsvänner! Underbart! Helt fantastiskt så skoj! Hotellfrukost, shopping, finmiddag, skitsnack å Uno..  TACK ska ni ha!

Har haft det bra sen sist i alla fall.. Har haft hotellet öppet ett par gånger med trevliga gäster varje gång. Valborg har passerat. Jobbade, så klart.. Hann iaf med och fira Kvalborg och känna av liiite stämning på Valborg innan jag klev på kvällspasset på jobbet. Shit så mkt liv å rörelse det är i stan!


På torsdag får jag äntligen åka till Östersund!!! Känns som om de va längesen! Har lyckats bli ledig FEM dagar på raken!!! Helt fantastiskt! Då blire vila och kalas..




Kommentarer
Postat av: erika

Härligt att din födelsedag blev så lyckad! =) Jag hoppas och antar att din semester i Östersund blir lika grym. Kram på re!

2009-05-04 @ 20:54:24
Postat av: Caroline

Bra att du fick den födelsedag du förtjänar, en alldeles underbar! Kom till Lund vett ja! :) PussåKram

Postat av: k

härligt att du fick en grej födelsedagshelg!



nu sitter ajg hemma å håller tummarna för att jag ska få rå om dej lite nu när du är hemma =) vi hörs om saken imorrn!!



kram



2009-05-10 @ 22:32:38
URL: http://katarinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback