Vår!

Våren är här! Även om kylan envisas med att hålla i sig så känns det ändå att det är vår i luften!!

Valborg och min födeledag är passerade. Valborg spenderades i vanlig ordnig i Ekonomikumparken i trevligt sällskap. Fint väder! Kunde sitta ute i t-shirt! Födelsedagen firades hemma hos mej. Hade till och med bakat;-) Hör inte till vanligheterna direkt, men allt var slut efter kalaset så det tar jag som ett gott betyg! Fick mej en kaffebryggare!! Å en finfin kalender med mitt namn på!

Nyss hemkommen från en liten trip. Varit borta sen i fredags. Spännande att se en ny stad sådär! Å jag slutar aldrig förvånas över hur nära det är här nere alltså! Resan tog två timmar med buss och tåg och på vägen passerade jag inte mindre än fyra städer!! På två timmar! Å då har jag inte ens räknat med start- och måldestinationen! Det existerar inte i Norrland det heller;-) Snacka nästgårds! Trevligt var det i alla fall.

Känner mej glad och positiv igen! Så härligt! Jag hoppas innerligt att det är över nu och att detta håller i sig! Är så glad att det vänt! Hade dock aldrig klarat det utan vänner, kollegor och familj! Shit, jag är så innerligt tacksam över att jag är så lyckligt lottad att ha så många nära och kära runt omkring mej som bryr sig så mkt om mej! Det är vid såna här tillfällen det märks. Vet inte hur jag ska kunna tacka!

Snart sommar!! Skönt! Fått schemat. Luftigt och fint må jag säga! 80% is the shit! Ska bli skönt å få va ledig litegranna!

Nä, nu blire till att brygga en kaffekopp i nya bryggaren;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback