Långhelg!

Fredag. Skönt. Ledig i tre dagar. Ännu skönare. Jobbat fyra dagpass på raken, inte van å kliva upp tidgt så många dagar i rad;-) Startade dessutom veckan med ett dubbelpass i måndags.. Sjuka sjuksköterskor, så då blev det ett 14-timmars pass.. Så jag har gjort mina timmar denna vecka!

Blir en lugn helg. Åker på en liten tripp idag. Träffa en gammal vän imorrn. Bara vara. Å så lite springning så klart.. Backträning står på schemat. Usch. Har blivit idrottsskadad också;-) Ena foten är svullen och hård. Svårt å få på sig skorna på morgonen. Men men, de känns inte så mycket när man väl är uppvärmd. Måste bara hålla ihop en dryg vecka till. Sen äre slut på den korta, men intensiva löparkarriären!!! Behöver jag säga att jag tycker det ska bli oooootroligt skönt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback