Nya ögon

Jag ser!! Vilken underbar känsla. Sitter just nu och kollar på tv utan linser eller glasögon och ser så himla skarpt! Helt overkligt! Igår gjorde jag min laseroperation. Funderat länge och väl, men igår slog jag till! Var lite obehagligt under själva behandlingen, men det gick snabbt över. Efteråt väntade några jobbiga timmar med en hel del tårar som kom rinnande så fort ögonen öppnades. Hade tack och lov sällskap och hjälp med allt när jag blundade i tre timmar. Det var bra, svårt å klara sig själv när man inte får titta;-) Efter dessa tre timmar såg jag skarpt på en gång! Fantastiskt! Idag på återbesöket kunde jag till å med se överkursraden på syntestet!!! Overkligt! Må fortfarande ha solglasögon ute och är ganska svullen kring ögonen, men jag är nöjd! Härlig känsla!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att du gjorde slag i saken, nu när du blev så himla nöjd!

2010-09-06 @ 16:15:45
Postat av: kat

underbart vännen! härligt att operationen gick så bra!

2010-09-10 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback