2011

Nytt år, nya möjligheter! Härligt! Känns som om detta kommer bli ett bra år! Det startade då i alla fall hundra gånger bättre än det förra gjorde:-)

Fick va långledig över julen och spenderade den uppe i Jämtland med vänner och familj. Hemlängtan kommer smygande när man är där.. Ture, Alvar och Ville fick så klart det mesta av min uppmärksamhet! Så härligt! Fick äran att vara barnvakt till alla tre en stund. Underbart! De små är så snälla och lugna! Å Ville stordängde faster på memory:-) Å jag lät han inte ens vinna.. Hmm.. Kan demens smittas?? Hur som helst var det trevligt att leka trebarnsmamma för en stund! Lite tid i skidspåret hanns med också. Vinterns mål närmar sig! Skräckblandad förtjusning..


Nyåret spenderades på jobbet.. Mindre kul var det. Avslutade passet på nyårsafton med att springa in i en dörr me huvudet före.. Ajaj. Såg stjärnor för en stund. Men hann med bussen och hann i god tid till nyårsmiddagen i Norrtälje. Mycket trevligt må jag säga! Fondue, lekar och trevligt sällskap! Toksnöade på natten så vi fick pulsa hem genom stan:-) Då passade det sig perfekt för att göra en snöängel..


Nu har jag två pass kvar på mitt jobb.. Sen väntar nya utmaningar. Ska bli ny på jobbet igen från å med tisdag. Spännande, men skrämmande på samma gång. Är trygg och trivs där jag jobbar nu, men det känns ändå dags att prova nåt annat. Så på tisdag börjar jag på MAVA, medicinsk akutvårdsavdelning på Ackis. Kommer å bli jobbigt att vara helt ny och inte veta något.. Men men, det blir bra!


                                                         
                                                          Mina tre favvograbbar!


Kommentarer
Postat av: kat

vilken härlig bild!!

2011-01-12 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback