Vår!

Ja, nu var det ett år sedan jag skrev sist. Men en gång per år, det är ju regelbundet :-)
Allt bara rullar på så man hinner inte alls med! Jag trivs i alla fall väldigt bra med livet just nu! Det blev bra för mig att flytta till Norrtälje! Trivs bra på jobbet och med sambolivet! Liten, men mysig stad!

Just nu e jag hemma i soffan med dubbelsidig öroninflammation.. Lite lätt halvdöv. Men men, det går över. Annars är vi ganska nyss hemkomna från en fin semestervecka i Jämtland! Skönt att få vara "hemma" en hel vecka! Utan stress! Vi åkte skidor utför å på längden, på fjället å i spåren. Å vi fick leka med alla barnen. De växer så fort! Mysigt!

Nu kommer våren också med värme!! Härligt!



Bjuder på en bild på brorsorna in action!

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att se att bloggen lever! Härligt med snö och ungar in action, men nu vill jag verkligen ha sol, värme, vår och sommar! =) Kram på re!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback